Oooh, spring??! o mer spring i bena...

   2012-03-01 @ 17:37:19
Känns som det verkligen är vår på väg..vågar knappt tro att det är så, varje ggn man verkligen tror och tänker och drar fram favourite-outfiten,  låter solbrillorna åka ner i väskan  mm så nog faan vaknar man till snöoväder nästa dag!!? Won´t do that mistake again, hell no!!! ;S
Annars? Hur leker livet med er? Själv har jag drabbats av ngn akut gäsp-o-tröttsjuka, kommit på mig själv med att ta varje tillfälle i akt på jobbet att ta min lilla behind o försöka backa in på närmsta stol med en kopp chokospresso..hahaha, kollegorna bara, wheren´t we three???  Eeeh, i´m heeere...ihihi.. <3 lite träningsvärk med, vågar knappt säga för Bobby kommer ba´ HAHA, skinnis!!! ( Han tycker jag spenderar för mkt tid där) körde en extra omgång med vikter åt sidan (maskin) kan inte stava soo solli ;* det känns, men gott! Känns gott att det att det är fredag imorgon, sista arbetsdagen, sen träna, en liten fika- varva ver..se vad helgen erbjuder..men bara en cool down känns det som...en REHAB
WELCOME MARCH!!!  

Sv; Vad bra :)



Sv; Javisst! Älskar motiverande bilder :D



sv: haha ja! om man vaknar på "fel sida" så förstör det hela dagen= as jobbigt! haha!



Händer något roligt i helgen då?



sv

haha de är skitäckligt :S




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg?:

Spit it out:

Kom ihåg mig?
Trackback