Party coming up...holy crap..noooothing to wear.... ;S

   2012-05-14 @ 12:43:07
AAAh , varför är det alltid så? No matter hur mkt du har i garderoben så har du inget att ta på dig? 
Känner du igen problemet? För det är ett problem, big time...nu är jag bra på att veta vad jag gillar, passar i och skapa kombos...bryr mig inte så mkt om andras åsikt..eller jo klart det e kul med uppskattning men jag e jag and me first..simple as that, kanske låter ego men ibland måste man få!!! Livet kör tillräckligt mycket med en ändå så varför inte få ha ett skal... så här  är hur jag funderar ungefär...
eller
eller
+ eller
sort  of...ingen revelation men e party med sports´cluben so.... works yes no..

sv: Haha! :)



super fin blogg!! :)



Känner verkligen igen det där. Man har ju inga kläder alls ;)



Hoppas du haft en bra söndag!




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg?:

Spit it out:

Kom ihåg mig?
Trackback