aaah, what a treat...

   2012-02-23 @ 20:14:44
Phuuie...eller näää, nu ljuger jag lätt..det kändes att träna idag, men inte övermäktigt ändå..körde 20 min på bandet "weight loss", sen 15 min Cardio, 1 km cykel på medelmotstånd och sen benpress, och armar...thats it..Jen var med för första ggn, har ngra "fria-vecko-kort så varför inte, vi mötte upp Boo där..såg en kille som pajja som störde min koncentration (milt sagt) för första ggn sen jag började där- en blandning av Adam Levine och och ngt styggare Boybandaktigt..uuuh..o så låg han o gjorde nån Kettlebell-situps-thing o lät snett framför mitt band..ffs..my hormon levels..5...8...17..76..8750..beep..beeeep...the patient slided off the treadmill and is now a wet spot on the wall... :S
Sen, seeen...skulle köpa ngra småsaker.. men oupsi hittade världens sötaste top och en kjol med hängslen på H&M, kan fota senare, ääutfit dåda ;P, kanske ett sånt där georgeous kort som Kenza, Nati och Engla mm alltid får till, haha..;P
Efteråt gjorde vi upp finfina planer på att sola oss i gasset efter jobbet imorgon för att träna på ef, hur underbart låter inte det!!!! MMmmm <3
Lägger upp en bild på vad jag njöt av hemma sen (OBS! I did the semlis!!!! Gillar inte m.massa så värst nämligen ;P)

haha eller bara gå runt i snygga träningskläder för att känna sig hurtig all the time ;) lite american style!! haha annars så tycker ja det är riktigt snyggt med starka färger, helst neon :)



tack snälla :) jag håller med



svar: va mysigt :)



sv: va okej ? :)



Mysigt, hoppas du får en riktigt bra fredag nu. Äntligen helg ju :) Något planerat inför den kanske? :)



svar: ja, rosa är sött, eller hur? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg?:

Spit it out:

Kom ihåg mig?
Trackback