Baksmällan..del 2

   2012-02-27 @ 11:47:18
inte filmen..reality... (lördagsutgång, obligatorisk 14isbild coming up, känn på den...fanta&rosé)
innan...och nää..det blir ju inte lika fint som I.Adrian & Engla o de andra..de blir som det blir liksom, haha..
På Glaskrossen, med de andra..
Ute, First Grand Hotel
Jag och min BobbyL<3 ve!!!  Såå..now U know varför jag went A-wall yesterday...låg och kramade pizzakartong hela dagen i soffan, haha..nädå..men nästan ;)) Tack för awesome lördag!!! Kisses <3

sv: låter riktigt trevligt!

haha, ja! isen är riktigt läskig! det står i tidningarna hela tiden att någon har ramlat i osv, då är det ju klart att man inte vågar sig ut! ^^ ha en super bra dag! kram ♥



sv: ja! eller hur! :D



Absolut ^^

Händer något trevligt ikväll?



haha ja det var faktiskt skit kul, dagen efter var det min tur att ringa lite folk HAHA :D jag fick knappt någon sömn, var tvungen att gå upp tidigt nästa dag. Jätte söta bilder på er förresten!



Ida

Sv: Det har du alldeles rätt i, bra med pepp-talk! :) fin blogg, ha en bra kväll!



Hej ! Va gärna med i min Dagens blogg tävling,

det hade vart SKIT KUL om du va med!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg?:

Spit it out:

Kom ihåg mig?
Trackback