´bout 2 sell my soul for these ones...bless me...

   2012-02-23 @ 10:31:11
aaah....modellen, mönstrena(möntstrena??) die mönsctren) jag blev just tyscka Hidi som hoppar stav och gurglar Jägermeister till frukost!!!, eeeh sidetracked there for a bit, happens aaall the time....bipolar-bitch---scusAAA <3  ;D
KOLLA sötisarna...
aaah....modellen, mönstren(möntstrena??) die mönsctren) jag blev just tyscka Hidi som hoppar stav och gurglar Jägermeister till frukost!!!, eeeh sidetracked there for a bit, happens aaall the time....bipolar-bitch---scusAAA <3  ;D
KOLLA sötisarna...
med ngt av dessa par till:  och ngn av mina älskade små skinnpaj´s <3 lovlie´s just sayin´ ha ha....nepp..lite nytta nu kanske..sista lediga nu....hörs, kisses...
oupps...drsses: Inlovewithfashion.com    shoes:melba.com    crazy:yousayhollywoodisaywhynot.blogg.se

bloglovin byte? :) kram



Hej kolla gärna in min bloooogg :D



http://sarahcarlstens.blogg.se



skorna till höger va söta :)



Tack för att du svarade, båda två tröjorna är grymt snygga men tror det blir den randiga när jag får pengar!

- vad gör du? kram



stod och valde mellan den prickiga eller den svarta och fastnade för den svarta i slutet, sjukt fina båda två :) fin blogg""



Synes den rosa var søt jeg <3




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg?:

Spit it out:

Kom ihåg mig?
Trackback