For me?? Naaw....

   2012-02-25 @ 16:41:45
dags att börja fixa & trixa lite smått, ska till finaste Celina och kolla in nyköpta hemmet ( stolta chicken-mom!!!), sen ska jag och Boo Boo <3 ut och vingla på klackisarna, vet inte om vi möter pojk´sen ute men det ger ju sig..tänkte lämna er med lite sneaks på vad som är på "G" hem till moi..HAPPY :D
Båda från Tintinstyle.se

sv: hehe visst är den söt? :D det är min goa kompis som har fixat det ;D din blogg är också häftig ^^



helt underbart! :D



sv: jag ska bara se på melodifestivalen :) Och kanske äta lite ben & jerry's half baked som väntar på mig i frysen. MUMS!



Hur är det med dig då?



Ha en riktigt skön söndag!! Fina armband. Kram






Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg?:

Spit it out:

Kom ihåg mig?
Trackback