Kommer det göra ont?, frågade hon med darrande röst...

   2012-02-22 @ 07:57:34
hahahah, sick morronhumor..jepp, thats me...eller aaah..den är väl sick most of the time men men så var man med blogg igen!!!
Har blivit lätt tjatad på, milt sagt :S och har saknat det med, har gjort lite förändringar på denna, är ju trots alkt MITT bollplank först och främst, en blogg är ju till för att man SJÄLV ska få ut sina tankar och ideér, bilder, ord..inte för att det ska sitta små vesslor  och gnaga och och lägga sig och mena på och dissekera sönder och spy sönder sig..eller jo..on the other hand..du lägger ju ut det och får ju räkna med reaktioner på dina texter, det är inte mina issues, t ex..jag blandar in i mina texter lite engelska( " äämerikänska) ord, vi kompisar och i familjen skojar och pratar så, bara på ren parodi, jag har alltid varit runt språk sen liten, vi har alltid gjort såhär  men av ngn anledning är det en fullständig toksanning för vissa " JAG_KÄNNER_DIG_BÄST_I_VÄRLDEN_OCH_DU_ÄR_VÄRDELÖS_OCH_HAR_ALDRIG_GJORT_NÅGOT_BRA_I_DITT
OCH_DU_TROR_ATT_DU_ÄR_I_HOLLYWOOD"...BLABLA.... well well...you could´nt handle the truth ;)
Så nu är det så att kommentarer t ex inte är anonyma, kommer godkännas mm men it´s all good..
Well, de va väl allt för nu...

Lykke til med bloggingen da :)



Ammmeeerikanskaaa.. :))) Kristina & Karl- Oskar.. !!!


Sol & flasha på Viskan imorn blir nice.. :))) <3<3<3



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg?:

Spit it out:

Kom ihåg mig?
Trackback