Löken eller horan???

   2012-02-24 @ 09:17:26
Ja ja..1:sta inlägget om Big Brother 2012..seriöst, huur huuuur kan ni störa er så mkt på en tjej som så uppenbart har som levebröd att, mål att provocera? Det är inte hon som är korkad och dum, det är ni som slänger ved på elden, varför inte bara luta er tillbaks, stoppa mer chips i munnen och njuta av showen..det är på tv!!! Jeez, det är hon som får fixa sitt liv, är hon på riktigt..japp antingen så är hon en success - good for you!!! eller så mår hon kass o det går nog sådär probably - not so good..mmmm, MEN ffs LÖK..LÖK..MARCEL--MR. Know it all..ser inte skillnad på en tjej eller kille..tycker det är kul att att mobba lite men vågar bara säga det i bikten...för mig är han bra mer patetiskt, löjlig, provocerande..ja, you name it..
Vem stör ni er på..ngn särskild eller programmet i helhet?

Sv; Okej tqck för tipset ! :)



Jaa precis tur att man har honom , värre om man skulle vara själv. Ja jag älskar gbg!!



Skall vi göra ett bloglovinbyte? Kramkram



Hejhej! gud vilken fin blogg & design, har du gjort designen själv? kram :)



Jag orkar inte ens följa BB i år, kollade förra året men slutade kolla när det var typ 3veckor kvar av programmet.

Självklart måste de ha människor man stör sig på annars blir det ju inget bra program. Ingen kan ju älska alla, så är det bara.



Tack (:



sv; jaa, jag tror också att hannah w spelar en roll, men hon är jobbig ändå tycker jag . jag gillar verkligen inte henne, men smaken är som baken, delad.

nu har jag inte sett dom två senaste avsnitten så jag har inte sett marcel och jessica så mycket, men jag fick ingen bra könsla av dom när dom gick in i huset heller..

menmen, kul med delade åsikter tycker jag! :) ta hand om dig, kram



Mode på bloggen. Kika in ifall du vill! :)

http://yuma.blogg.se/2012/february/m-som-i-mintgron.html

Kram!



Svar:

ja visst är de trist, fint hela tiden men så blir de helg och då kommer de skitväder. Men kan ju vara trevligt att sitta inne också och fika.



ledsen att höra att du också har ett mörkt arkiv av minnen, sånt förtjänar ingen. Jag har förlåtit mina föräldrar för många år sedan, mamma är helt nykter nu och pappa är "bara" periodare men han dricker aldrig när vi "barn" är med så han försöker i alla fall. Det räckte för mig att förlåta :)

Hoppas du en dag också kan de, de är en befrielse för en själv också



sv: Tack så mycket! ;)



Sv: ja, låten är underbar! :D



bloggving byte?




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg?:

Spit it out:

Kom ihåg mig?
Trackback