Skaffat nya inneboende..och jaa, jag är kär i mer än en...predicament :S

   2012-02-24 @ 19:32:25
senaste tidens lovelies...typ 2 veckor..MEEN Scorett, en av mina favourites kör med sjuk rea...har nog köpt skor för kanske 600-700:- som skulle kostat 2700:- so im pleased..och jaaa, I LOVE SHOES ;P
Blev lite galet kär i solisarna med, supersöta o enkla, från Lindex faktiskt Mint & neon Rosa..
kilklackarna är dock från H&M..

sv: Skulle vara riktigt läckert! ;)



Läckra klackar btw!



sv: Tack så mycket ^^ Jag vet inte var min är ifrån faktiskt, det kan mycket väl vara från Gina Tricot.



Vad händer mer för kul i helgen då?



Fina skor!



Ja, men typ samma :D



Likte veldig godt de svarte skoene til høyre på bildet! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg?:

Spit it out:

Kom ihåg mig?
Trackback