I can´t afford this heart...

   2012-03-05 @ 11:39:11
Jovisst känns det konstigt..det är inte ett beslut man tar lätt på att kapa band till familjemedlemmar..att säga: Go on..utan mig..jag vill inte mer, jag hör inte till er..
Det gör mig mer ont att vara runt er än att vara utan er
Det stärker mig mer att klara mig själv och fucka upp än att klara mig själv och känna er missnöjdhet, illa dold bakom lite tafflig humor... det är skillnad på att driva med sig själv än att bli hånad, borde vara solklart...

ETT BARN

  • ETT BARN SOM KRITISERAS LÄR SIG ATT FÖRDÖMA

  • ETT BARN SOM HÅNAS LÅR SIG BLYGHET

  • ETT BARN SOM UTSÄTTS FÖR IRONI FÅR DÅLIGT SAMVETE

  • ETT BARN SOM UPPMUNTRAS LÄR SIG FÖRTROENDE

  • ETT BARN SOM MÖTS MED TOLERANS LÄR SIG TÅLAMOD

  • ETT BARN SOM FÅR BERÖM LÄR SIG ATT UPPSKATTA

  • ETT BARN SOM FÅR UPPLEVA RENT SPEL LÄR SIG RÄTTVISA

  • ETT BARN SOM KÄNNER VÄNSKAP LÄR SIG VÄNLIGHET

  • ETT BARN SOM FÅR UPPLEVA TRYGGHET LÄR SIG TILLTRO

  • ETT BARN SOM ÄR OMTYCKT OCH KRAMAT LÄR SIG TRO PÅ KÄRLEK.



du är modig <3



sv: äsch, man kan alltid lära sig. Det är HUR roligt som helst, och snowboard är lättare att lära sig än slalomskidor faktiskt.



nu är veckans blogg avslutad! vill du se om det var du som vann så finns det i ett av mina inlägg.

för en ny omgång kan ni kika in här!:

http://hannalovisasol.se/2012/march/veckans-blogg.html


svar: förlåt för sent svar1 hoppas allt är bra me dig.





Hej, är du intresserad av att köpa billiga piercingsmycken(för endast 15-35 kr)?

Checka in detta inlägg: http://www.nattstad.se/DiiiNooo?id=2690234




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg?:

Spit it out:

Kom ihåg mig?
Trackback